Monika Štamberková

Aktuality

V druhém čísle Živy se můžete těšit na články Je čas začít přepisovat učebnice virologie? Viry a symbióza od Jitky Forstové a Martina Fraiberka, Život ve skleníku aneb Rozsivky v akci od Aloisie Poulíčkové, Nejprobádanější nebo neznámé? Krkonoše z pohledu mechorostů a lišejníků, druhý díl Fenoménu Velká kotlina od Pavla Novotného a Lea Bureše, Rok českých pralesů II. od Davida Janíka a kolektivu autorů, Oskeruše – zapomenutý ovocný strom Evropy I.od Víta Hrdouška, dále pak na pokračování zoologických seriálů Měkkýši a divočina od Vojena Ložka a Lucie Juřičkové, Imunita hmyzu a dalších bezobratlých živočichů od Pavla Hyršla, Ostnojazyčné ryby řádu Osteoglossiformes 2. Arapaimy – populární i neznámé od Petra Rába a v neposlední řadě se vám představí Evropský pavouk roku 2018 – snovačka pokoutní od Milana Řezáče a Sýček obecný – pták roku 2018 od Aleny Klvaňové a Martina Šálka

Cena ročního předplatného je 294 Kč za šest čísel Živy (tedy 49 Kč za jedno číslo). Dvouleté předplatné stojí 568 Kč. Zjistěte, jak si předplatit časopis Živa.

Časopis Živa je populárně vědecký časopis přinášející příspěvky z biologických oborů. V roce 2003 oslavila Živa dvě významná jubilea – 150. výročí od svého založení Janem E. Purkyněm a 50 let nepřetržitého současného vydávání.